obsah
|
zápatí
TENDERA partners, s.r.o.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Energetické úspory komplexu budov AGRIE Office s.r.o. – opláštění – budova A
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Energetické úspory komplexu budov AGRIE Office s.r.o. – opláštění – budova A
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je provedení stavebních prací a poskytnutí souvisejících dodávek a služeb, jejichž hlavním účelem je snížení energetických ztrát obchodně-kancelářské výškové budovy - kompletní provedení demontáže stávajícího proskleného opláštění vč. podkonstrukcí a kotev a dodávka a montáž zaskleného obvodového pláště vč. dodávky kotvení.
Zakázka je zadávaná mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů č.j. MPO 78933/19/61010/61000 platnými ke dni 16. 10. 2019 v rámci projektu s názvem „Energetické úspory komplexu budov AGRIE Office s.r.o.“ spolufinancovaného z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, program Úspory energie, Specifický cíl 3.2, Výzva I, registrační číslo projektu: CZ.01.3.10/0.0/0.0/15_010/0002189.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Erste Grantika Advisory, a.s.
Jánská 448/10, 602 00 Brno
Kontakt:
Ing. Roman Bielak
tel. +420 731 193 745
email: bielak@grantika.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení mimo režim ZZVZ
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.03.2020 10:00
Datum zahájení:
16.01.2020 08:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © TENDERA partners, s.r.o.
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software