Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Digitalizace interních procesů společnosti Adast Systems, a.s.
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem výběrového řízení je uzavření smlouvy o integraci a implementaci uceleného
upgrade podnikového informačního systému skládající se z
a) Dodávky a implementace nových modulů systému řízení a plánování zdrojů (dále jen
„ERP“), který nahradí anebo doplní stávající systém Microsoft Navision. Předmět
zakázky je specifikován Zadávací dokumentací, zejména její přílohou – technickou
specifikací.
b) licenci k ERP (dále jen „smlouva“) mezi zadavatelem a dodavatelem nebo jeho
subdodavatelem na dobu určitou - 5 let, jejímž předmětem jsou dodávky a služby.
c) Implementace nového systému správy dokumentů (dále jen „DMS“)
d) Implementace nového systému správy klientských aktivit (dále jen „CRM“)
e) Implementace nového systému Obchodu – objednávky, zákaznický servis a e-shop
f) Implementace nového software pro řízení projektů
g) Implementace nového systému plánování výroby (dále jen „APS“)
h) Implementace nového systému správy výkresů (dále jen „TPV“)
i) Implementace nového systému organizace a řízení výroby (dále jen „MES“)
j) Implementace nového systému (organizace) skladu (dále jen „WMS“)
k) Implementace nového systému správy údržby (dále jen „CMMS“)
l) Implementace nového systému správy Nákupu
m) Implementace nového systému správy Kvality
n) Implementace nového systému AI – computer vision na sledování výroby
o) Implementace nového systému správy eLearningu
p) Implementace nového systému správy kybernetické bezpečnosti
q) Implementace nového systému reportingu (BI)
r) Implementace nového software na Rozpočet a hodnocení návratnosti investic
s) Implementace nové mobilní aplikace pro čárové kódy
t) Implementace nového systému MDR ochrany koncových zařízení a serverů – 3 roky
u) Dodávka HW – IoT, firewally, AP, servery, tablety
Místo plnění: Blansko
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.tendera.cz)
Kontakt: Karolina Bielecká
bielecka@pureventures.cz
tel. 774 952 525
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 14.07.2025 11:00
Datum zahájení: 09.06.2025 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):